Tankar??????

Ja man hinner tänka en hel del när man jobbar natt.
Har kommit på att jag skulle vilja göra något annat. Vill prova på mycket innan man försvinner i detta liv.

Men vad vill jag bli när jag blir stor???? Det är en bra fråga.........
Ibland skulle jag kunna tänka mig att bli barränder och stå och blanda drinkar och titta på alla fulla människor :-)

Men man vill ju göra något som man har användning för hela livet och vad kan det vara?????? Tänk om livet vore lätt och man visste hur det skulle bli.

Det är bara jag som kan ändra på mitt liv och allt som jag vill göra runt om det, ska ringa yrkesvägledaren och prata med dem och se vad dem rekommenderar. Sen kommer nästa fundering, ska man läsa på distans och enstaka kurser eller ska man ta tjänstledigt.

Skulle vara skönt om livet kunde vara enkelt någon gång men men det är väl inte det som är meningen. När man tycker att det är bra då slår blixten ner igen och då blir det skit igen.

Nej nu ska vi vara positiva och bara se möjligheter.
Jag är lyckligt lottad för jag har en sambo som jag håller av mycket alltså jag älskar han väldigt mycket och två underbara härliga och busiga barn .

Ha en bra dag och njut av solen om det kommer någon :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja tänk om livet vore lätt... kanske skulle va tråkigt de med ;) men lättare kunde de nog vara =0) Man får tänka på allt bra man har & att de kunde vara värre ;)) Kul att du har skrivit igen!

Kram

2011-10-24 @ 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0