Lördag 29 oktober

Ja då är det lördag eller söndag ser jag, tänk vad helgen går fort när man är ledig.
Men idag ja då har jag lagat cola stek och vi bjöd svärmor och svärfar på middag. Dem tyckte det var jätte gott och det var det.

Har även varit till stan för jag glömde saker jag skulle ha, men det är skönt att få åka en stund och bara vara. Är så skönt.

Har plockat och bakar en snabb äppelkaka också. Allt blev så gott.

Ja vi har köpt ett akvarium också men vi vet inte vart vi ska ha det bara och hur man sköter detta, men det ordnar sig säkert.

Kom ihåg att man ska ställa tillbaka klockan 1 timme i natt så vi får sova 1 timme mera, fast det beror ju på om barnen sover annars blir det inge bättre med sömn.

Nej nu ska jag gå och sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0