Trött på allt.....

Varför kan det inte hända något roligt och spännande i mitt liv. Är så trött på allt. Mig själv, mitt liv, jobbet allt.

Trots att man har det rätt bra egentligen. Är frisk, har en underbar familj, ja jobbet trivs jag med, har helt underbara arbetskamrater. Tyvärr det jag har och klaga på är högre hönsen. Som alltid har något att säga till om och gör man inte som dem vill eller det dem tycker då. Tycker man fel och jag har alltid fått lärt mig att man ska stå upp för det man tycker är rätt. Men här blir man så himla nertryckt innan inte tycker som dem.
Och då får man höra att man inte är konsekvent. Men dem skyller på mina arbetskamrater.

Men men vad är en dans på slottet. Fan man känner sig helt värdelös. Vill göra något annat.

Sen önskade jag att man hade något roligt att ser fram emot, men det finns inget. Tyvärr bara jobb jobb så långt ögat kan nå.

Men man ska väl vara glöd över att man har sin underbara familj och att man är frisk.

Ha en bra på er

Kramkram
I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0