Natt natt

Ja här sitter man på jobbet änu en natt fast man inte skulle jobba några fler nätter hade högre makter bestämt. Men bara för att det skulle bli billigare för högre makter så var jag snäll och ställde upp och jobbar en natt så behövde det inte inbeordras mer än 1 mellan 8-12 i stället för natten.

Men det känns inte som om man får något tillbaka utan man får bara skit för allt.

Nej nu måste jag bli positiv, får inte gräva ner mig i allt.

Jag har glömt att berätta att jag ska iväg till studievägledarna nästa vecka och prata, tänk om man kunde få börja plugga och bli något annat än detta.

För det är helt sjukt dem drar bara inner och mer där det behövs. Vi som arbetar med människor, det är vi som får dra in på allt för det ska sparas sparas sparas.

Ha en bra dag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0