Iriterad

Varför kan jag inte lägga upp bilder ibland, väldigt ireterande. Nu låt bilden på Kewin kvar här som jag försökte lägga upp när dem fick han. Men då fyngerade det inte. Men nu.....


Men nu har man bokat tid för utvecklingsamtal med chefen, tycker inte om sådant. Men det är inte så farligt. Men ändå har fått några frågor vi ska fundera på. Man vill ju svara så rätt som möjligt för man vill ju ha så mycket som möjligt i löne förhöjning.

Vad har hänt sen sist jo jag har varit förskyld och det är jag forfarande, men det är bara att köra. Än då för här får man inte känna efter så mycket. Men man känner i kroppen att man inte är så allert.

Skulle vilja åka bort en stund och fundera på vad jag vill göra och vad jag vill bli när jag blir stor.

Just nu så jobbar jag väldigt mycket och man känner att man hinner inte med någonting hemma och det ser ut som om en tornado har gått igenom huset och sen skulle jag behöva tvätta fönstrena. Så man kan få lite adventsmys.

Men ha en bra dag all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0