Trevlig dag.....

ja det kan man säga har haft besök av Anna och Ulis. det var jätte trevligt.

Vi åt lite lunch tacos och sen hade jag gjort en rabarber paj till efterrätt men den blev inte så god, men den slank ner den också.

Tyvärr så tog jag inte en enda bild men det gjorde brudrna så det kanske kommer på deras blogg.

Tack för en trevlig dag, det var trevlig att prata med någon och bara umgås.

Ja vad har hänt sen jag skrev här sist.......... Jo jag kan tänka mig en hel del. "tösen" har blvit 1 månad nu är hon 6 veckor, tänk vad tiden går fort.
"Tösen" i en fin kläning

Sonen har fylllt 3 år och mycket folk var det, men det är kul när man träffas alla ochbara kan ta en fika och prata lite. Men han fick en hel del presenter också.

Här ser vi paketuppning av Elias på morgonen, här är mamma, papppas och lilla systers presenter.

Men han fick många fina presenter men han fick en lyftkran av farmor och farfar som han tycker mycket om, här en bild på Elias och Leffe när dem leker med den.


Men av min släkt morfar, moster, morbror, Ursula, pontus och Jocke fick han en stor studsmatta och den älskar han, han hoppar varje dag på den och han tycker att det är jätte kul.
Morfar och moster håller på att montera ihop studsmattan.
         Lite flera bilder när dem monterar studsmatta.

Elias och vi tackar för alla fina presenter han fick på sin 3 års dag.

Vi vill även passa på att tacka för alla fina presenter vi har fått i och med "tösens" födelse.

Nej nu ska jag gå och ge min dotter lite mat för hon är hungrig.

Ps. Anna det blev inlägg inannan midsommar Ds.

Ha det bra alla krmakamr

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha... kul de =)

Tack själv för en trevlig dag o för allt äta, jättegott.. pajen va oxå god =)

Kram

2009-05-12 @ 21:16:32
URL: http://annamannas.blogg.se/
Postat av: marie

hmmm, fortfarand bara "tösen", har stackarn inte fått nå namn än?

2009-05-13 @ 08:37:38
Postat av: Ullis.

Tack själv för en kanon trevlig dag..

Lovar att de inte ska dröja lika länge tills nästa gång.. Kram

2009-05-15 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0