25 MARS

Då smäller det kommer babyn ut ur min mage. Det ska bli så himmla skönt att få ut den och få se vad dethar varit för någon som har legat och busat i min mage hela snart 9 månader. Inte illa, tiden har gått jätte fort.

Nu har man nerräkning på dagarna, men det är så mycket man skulle behöva göra och jag är så trött så jag får ingenting gjort. Har inte äns pakat väskan.

Ha det bra alla. Antingen skriver jag ett par rader innan det händer eller så blir det när jag har kommit hem från sjukhuset.

Kramkram

Kommentarer
Postat av: ullis

Vi önskar dig/er all lycka på onsdag!

kramar från Ullis och Janne.

2009-03-21 @ 10:39:18
Postat av: Anna

Spännande ska de bli =)hoppas allt går bra o ha de så bra. Lycka till =) måste höra av dig =) kram

2009-03-21 @ 15:34:15
Postat av: Sanna

Lycka till :) hoppas allt går bra :) Kram

2009-03-22 @ 20:04:23
Postat av: Jenny

Lycka till! Kram

2009-03-22 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0