Hon har fått ett namn.....


hon heter Linn Barbro Lillemor Blomgren.

Det tog ett tag innan vi bestämde oss men nu är det inskickat och klart.

ja ha det var et tag sen som jag skrev, man har ju inte tid att sitta här när man har små barn. Då är det så mycket annat att göra.

Idag så har vi haft besök hemmifrån alltså från Ludvika Marie, Simon och Maja har varit här det var jätte kul vi åt tacos och paratde en hel del om allt och inget. Men bara att få se dem var kul det var ett tag sen.

Ja vad har hänt annars inget speciellt, jag ser bara framimot när jag ska få åka hem till Ludvika på Ludvika festen och vara INgela och ingen mamma, skönt att få vara mig igen. Kul att få komma hem och träffa mina vänner och se så mycket folk.

Ha det så bra så skriver jag snart igen .

Ingela

Kommentarer
Postat av: marie

Tackar så mycket för idag... hoppas att vi ses när du kommer hem.

2009-06-10 @ 19:22:41
Postat av: Cissi N

vad fint namn hon fick! Linn och Elias passar ihop!

Ha det så bra!! Kram

2009-06-11 @ 08:00:17
Postat av: IsaDora

Hoppas du får det super på Ludvika festen! :) Och lilla Linn är ju hur söt och go' som helst! Kram!

2009-07-31 @ 23:57:23
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Anna

skäääärpning här!!!! =)

2009-08-04 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0