Skönt

Det är skönt att sonen är frisk nu, kan inte ha varit magsjuka för då skulle det ha hållt i sig flera dagar tycker jag. Men strunt samma han är frisk nu så då får det ha varit vad som hällst.

Idag har jag varit på APT, skönt att få komma ut och bara vara själv. För sonen lämnade jag av hos sin far så han fick åka lite lastbil, det var han inte sen till at säga nej till. Elias gillar traktorer, lastbilar och bilar. Men även djur är han väldigt intreserad av.


Här sitter Elias i pappas lastbil.

               
Elias skulle kunna ka med varje dag om han fick. Tänk att killen tycker det är så kul.

Ja vad har hänt mer idag då, jo efter APT så gick jag och några arbetskamrater och fikade. Det är kul att kunna ha en sådan sammanhålning med dem. För då känne man sig verkligen uppskattad. Ja vad pratade vi om då jo och förlosningar, flytt och om mycket annat.

Sen hem och göra lite mat, titta en stund på tv och sen lägga sonen. För han ska på dagis i morgon och få leka av sig lite, det behöver han. När mamma inte är så smidig längre.

Ha en trevlig natt alla där ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt.. e han nyklippt oxå?? kram

2009-01-21 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0