Lördag

Ja ha då har vi varit ute en sväng i kylan, men det var väldigt skönt. Elias ville åka bob.


Vilka röda och goa kinder han har plutten.



Sen tog vi en sväng i torktummlaren  för att tina upp:-) Han och pappa spexade lite han tycker om att krypa in i trånga utrymen.

Ska snart göra mig iordning för vi ska till svärmor/far på mat och Elias ska få träffa sina kusiner. Det ska bli kul.

Annras har det inte hänt så mycket, massa spekulationer om vi gör så så skulle det bli så med huset. Vill bygga ut nu och vill allt på samma gång. Men det finns saker som stoppar det hela, pengar heter det. Nu när vi ska få en liten och man ska gå hemma så kommer det inte att bli så fett i börsen.

Ha en trevlig dag alla kramkram

Kommentarer
Postat av: anna

De tar sig bra... kul o se bilder... riktigt söt e han... =) kram

2009-01-17 @ 19:20:31
URL: http://annamannas.blogg.se/
Postat av: anna

De tar sig bra... kul o se bilder... riktigt söt e han... =) kram

2009-01-17 @ 19:21:06
Postat av: Ingela

Ja nu har jag lärt mig att ladda ur bilder från våran nya kamra så då är det kul att ta på allt. Så jag hoppas att jag blir bättre.

2009-01-17 @ 23:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0