Ja ha veckan slut

Ja då var nästan veckan slut, fredag och hela veckan har gått så fort.

Måndagen då var jag till Gränby för jag skulle hämta mera insulin och stickor till blodsocker aparaten, men dem hade inga stickor kvar skulle inte få in förän på Tisdag. Å vad drykt ska jag hit i morgon igen. Måste ta en sväng in på swedbank också för krippe hade blockerat min dosa och nu hade jag fått lönespecet där. Man funderar på om människor inte jobbar när man siter på banken för jag fick vänta över en halvtimmer för att få min dosa upplåst.

Blev att man tog sig en sväng runt i butikerna också så det blev en t-Shirt till Elias och en tröja till babyn i magen, kunde inte bara låtta bli. Finns så mycket fint jag skulle vilja handla både åt Elias och babyn i magen, men det skulle vara bra att veta vilket kön det är på babyn inann man handlar för mycket.


Tisdagen så klippte jag krippes morfar så han blev fin i håret sen åkte jag in till stan idag igenför jag skulle till överviktsenheten, trode att vi skulle prata om KBT. Men så var inte fallat, det var en för undersökning till att få en magoperation, det skulle jag så gärna vilja. Tror att det är min ända chans att gå ner så mycket som jag vill och inte känna att man är en dålig mamma som inte orkar leka med sina barn i framtiden. Hoppas bara att allt funkar som det ska och att dem kan erbjuda mig det. Man bara går och väntar på nästa steg som kommer att hända.

Onsdag åkte jag in till en kompis i stan och hälsade på för hon är hemma med sin son en stund till innan hon ska börja arbete, hon kommer att börja arbeta när jag kommer att föda ungifär. det är tråkigt för annars kunde man åka och hälsa på någon gång då och då. Men det är några vänner och släktingar till Krippe som ska ha barn ungifär samtidigt som oss så jag hoppas att man kan ta en sväng till dem när man har tråkigt eller något liknande.

Å Torsdag var bara rena slö dagen, det var skönt sov hela dagen var helt slut, förstår inte att man kan bli det ibland eller alltid är jag trött nu. Men jag längtar verkligen tillbaka till min kropp.

Fredag så hade vi Love och hans mamma Anna här på besök. Love och Elias går på samma dagis. Dem tycker om att umgås men det tycker lika mycket om att slåss också. Men det var trevligt fick man lite besök och lunchgäster. Dem var kvar nästan ända till fryra. Men när krippe kom hem så hade Elias sommnat i saccosäck och jag satt och sov i soffan, en hård dag för både mig och Elias. Men kul var det. Tack för denna gång.

Men se vad som händer i helgen, hoppas at det blir något kul.

Hej då alla glada ha en trevlig helg så höres vi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0