Första i år.......!

Tänkte att jag skulle skriva lite här, men vi får se hur det går och hur länge det går innan jag blir galen.

Sitter ensam här hemma sambon är ute och äter med sina arbetskamarater och sonen sover så det är så tyst och lungt, bra jag tv´n och datorn. Behöver man inte slås :-) om den.

Nu har jag bestämt mig att jag och Elias åker hem till Ludvika i början på frebruari eller exakt 6  om allt går bra med magen och så. Sen får vi se hur länge vi stannar man är ju inte så smidig och ha samma ork längre. Det är bara 78 dagar kvar tills den vilda babyn i magen ska komma ut enligt UL, jag är i V28+5. Pratade med en kompis i telefon i dag och jag somnade, hur kul är jag igentligen *GA*. Men så här bleb det förra gången också, blir jag så trött så då kan jag slockna på momangen spelar ingen roll vad jag är någon stanns kör bil, sitter i en soffa, framför datorn mm


Tänkte at jag skulle lägga in lite bilder  här men jag hittar dem inte men hittade lite



Elias på hans 2 års dagen, han fick en ruchekanna, se vad glad jag blev.



Tycker om att bada, men mamma och pappa jag vill ha ett större badkar, jag är ju en stor kille nu när jag ska bli store bror:-)

Nej nu  ska jag gå och titta på tv sen är det sängen som hägrar.

Ha det bra alla där ute kramkram

Kommentarer
Postat av: anna

Titta vad du kan...fortsätt så... =)kram

2009-01-17 @ 09:57:49
Postat av: ullis

halloj!!! Kul att du skrev nåt=) Va fiin han är Elias... Ska nog kidnappa honom när ni kommer hit..=)

Hör av dig om du behöver nå hjälp när ni är här... Ja hjälper gärna till.. Om ja e ledig förstås.. Kram

2009-01-17 @ 10:24:42
URL: http://ullisb.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det ska jag tänka på Ullis om jag behöver hjälp. Tack så mycket.

2009-01-17 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0