?????? blir alldrig som man har tänks sig!!!!!!!!!!

Ja då var det Torsdag och man ska till spec MV där fick man bara påbackning om att sockret inte hade gått ner så blev bara att öka upp insulinet med 60 enheter fick tabbleter som jag skulle ta en halv vid frukost och middag hoppas att det blir bättre vill inte ha en baby på 6 kg. Nästa gång ska jag få göra ett tilväxt UL och se om babayn har blivit något större eller om dem måste plocka ut den i förtid.

Sen åkte jag och lunchade med syrran och en arbetskamrat, det är så skönt och gott och bara gå ut och ta en lunch så där lite då och då, det var meningen att jag skulle ha medarbetarsamtal med chefen också men det blev förhinder. Sådant händer. Får ta det någon annan dag bara.


Det blev kina mums vad gott det var.



Sen hemma så skulle Christian och hans pappa åka och titta på nya bilar på Opel för det var någon VIP kväll. Så farmor kom över en sväng och lekte med Elias och dom budade och körde bilar.

Sen så skulle vi byta om på Elias för han började bli trött och då blir han väldigt stimmig och härjig så han sprang runt i soffan och så plötsligt låg han på golvet. Tog up honom å gud han blöder ju, då hade gubben slagit huvudet i en bil när han ramlade eller hoppade från soffan.

Varnar känsliga personer för bilden som kommer att visas här neranför.










Men det blev bättre


På Akis efter många timmars väntan, men ändå pigg och vaken Elias


Här har han blivit omplåstrad och såret fick dem limma. Dagen efter.

Skönt att det gick så bra som det gick.

Nej nu drar jag och Elias till Ludvika ett par dagar, lika bra att passa på innan babayn kommer så man hinner se lite andra vyer.

Ha det bra så uppdaterar jag när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy vilken otur.. skönt att de gick bra i tur i oturen... ska bli kul o ses på lördag.. kram

2009-02-06 @ 19:27:30
URL: http://annamannas.blogg.se/
Postat av: ullis

stackars lite skrutt...



Hoppas vi hinner ses oxå! kram

2009-02-06 @ 19:48:47
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0