Ja det var ett tag sen....

ja det kan man säga att det var ett tag sen jag skrev i bloggen, jag har inte glömt bort den. Men tiden finns inte riktigt.

Men vad har hänt. Mycket Jag har varit till Ludvika både själv och med familjen det var kul.
Vi har varit till Skansen, tyvärr så kom vi dit sent så vi han inte se allt. Men då har vi en andledninga att åka tillbaka. Tyvärr är det så mycket man vill göra som man inte hinner med, Krippe hade bara 3 veckors semester. Tiden den bara rusar i väg.

Det har varit en del kalas, och så har Linn döps. Det har varit en del att göra innan men det blev lyckat. Plats fick vi också, var lite rädd att vi inte skulle få det. Men nu är det gjort och tack alla för dem fina presenterna och sälskapet, tyvärr så hinner man inte prata med alla när det blir så mycket folk. Det var ca 60 personer.
Anna har fyllt 30 år också det var ett trevligt kalas och god smörgås tårta tyvärr så tog det slut när en annan började komma igång.

Ja sen händer det en del tråkiga saker i mitt liv också, min faster hon är sjuk i cancer. Gud vad jag hatar den sjukdommen. Både min mamma och min bror har dött i det. Gud vad jag har dåligt samvete att jag inte har varit och hälsat på henne, men jag vet inte om jag orkar. Det kom upp för mycket minnen när jag fick veta att änu en i min närhet hade fått den JÄVLA sjukdommen. Men jag tror att faster säkert skulle bli glad, men jag är rädd att jag ska bli ledsen.

Ja annars då hur är mitt liv, vill inte vara mammaledig något mera vill börja jobba hatar att vara hemma. Är så less på det. Men jag får ingen respons av sambon om eller när han vill vara hemma. men men det är väl så.

Ja det finns en del bilder också, ska försöka få in lite sådana här också så ni får se vad som har hänt dem senaste månaderna.

Linn har blivit 5 månader, tjejen har blivit stor.

Nej nu måste jag ta ut kycklingen ur ungnen, det blir grillat i kväll mums.

Ha det så bra alla

kramkram på er.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Trevligt o setts endel den senaste tiden, annars brukar de ta tid ju... =)

tråkigt med denna sjukdom, fy 17!!!

Kram på dig vännen

2009-09-03 @ 21:27:39
Postat av: Tessa

Japp jag säljer... :-) Har 4 beställningar.. :-) Så du får gärna beställa du me.. :-)

2009-09-16 @ 20:43:36
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

Japp jag säljer... :-) Har 4 beställningar.. :-) Så du får gärna beställa du me.. :-)

2009-09-16 @ 20:46:49
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

De beror på vad du vill ha.

Vill du ha ett halsband till dej själv med 2 brickor me barnas namn? hänge? pärla? (så som Mathildas halsband fast me två brickor?)

tar 149 för ett sånt!

2009-09-17 @ 07:34:14
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

Oki.. ja jag hör av mig, Har beställt massa grejjer, bla brickor eftersom dom tagit slut, och jag BORDE få de imorn.

Så jag hör av mig. Jag skickar grejjerna till dej om de e oki!?

2009-09-17 @ 22:53:05
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

Oki.. vilken färg på pälan?? (har vit, ljusrosa,svart,blå och röd än så länge, vill du ha en annan färg beställer ja bara hem)

Och barnas namn, ska dom stå vågrätt eller lodrätt på brickan?

2009-09-18 @ 10:09:17
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

Oki.. vilken färg på pälan?? (har vit, ljusrosa,svart,blå och röd än så länge, vill du ha en annan färg beställer ja bara hem)

Och barnas namn, ska dom stå vågrätt eller lodrätt på brickan?



2009-09-18 @ 10:28:30
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

Oki.. Japp då gör jag så...

Som du kanske läste i sista inlägget jag gjorde så hade kedjan tagit slut. Typiskt att jag inte tittade det innan jag beställde nu sist, Men skickade en beställning igår så de kommer senast tisdag. Så då blir jag klar då å skickar iväg det då. men jag hör av mig iaf!!!

2009-09-20 @ 08:52:26
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0