Måndag

Ja ha då var det en ny vecka. Har ett sjukt barn hemma Elias har feber och är snorig och hostig.

Själv ska jag åka och jobba snart sen kommer jag inte hem förän i morgon kväll ska gå på utbildning i morgon, hoppas att den blir givande.
Så svärfar altså Elias farfar ska se efter honom i morgon. Det blir uppskattat från Elias sida i alla fall. Gud vad Elias tycker om sin farfar.... Menjag vet att farfar tycker om Elias med så dem har nog lika kul båda två.

Ja vad händer annars inte mycket, önskade att jag hade lite extra energi så jag han tvätta fönsterna innan det blir för kallt,så man kan ha lite snyggt till jul också.

Ja det är nte långt kvar till jul, på fredag är det 2 månader och jag har inte köpt en julklapp. Vet inte vad jag ska köpa till någon inte ens min son.

Ja jag vet inte vart vi ska vara i jul om vi ska vara i Ludvika eller i Uppsala, gud detta är krångligt når det är så långt i mellan, man vet inte riktigt vad man ska kampera häller någon stans. Vi skulle behöva åka till Ludvika innan jul också.. men tiden bara springer i väg och jag tycker inte jag får något gjort.

Nu måste jag gå in i duschen sen dra till jobbet

ha en trevlig dag alla.....

Kommentarer
Postat av: Ullis...

Tja!! Kul att du börjat blogga oxå! :)

Kram

2008-10-20 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0