Lördag då....

Vad skönt fick sova en stund längre än resten av familjen, men det har varit bökigt me Elias dem andra nätterna. Men i dag så sov han bra skönt.

Ja vad har hänt då. Vi har nyss varit och tagit upp svärfars båt och Elias fick åka en sväng, första svängen för i år och sista :-) Det är inte lätt när inte värder gudarna vill som man vill hihi.

Ska strax göra oss ordning för att åka på kalas hos Love en dagis kompis till Elias.

Sen så ska vi äta tacos i kväll det var jätte länge sedan har ju en karl som tycker att vi äter det för ofta, det kan aldrig bli för ofta.

Vistja vi måste åka in till stan och hämta ut medecin till mig, fick ju lov att ta massa prover när jag var till läkaren sist. han ringde i går och talade om att jag hade underproduktion på sköldkötteln så jag måste äta medicin. Då trode han att jag skulle bli lite gladare också.


Ha en trevlig helg så höres vi snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0