Ja ha mitt första....

Ja vad har hänt i dag jo man vaknade upp på jobbet. Hörde hur det bara öste ner utanför. Å vad tråkigt.

Men sen vidare till chefen för att få förhöjt sammordnartjänsttilägg. Det var ett givanade samtal. Härligt att man har en sådan bra chef.

var kvar och pratade med brudarna på kontoret ett tag, sen så drog jag min kosa till Lindex för de har ju 40% på reapriset. Hittade en jacka, väst och en mössa till Elias, för runt 250 kr.

Sen så styr jag min kosa hem men halvväggs så kommer jag på att bilen inte har någon bensin knappt så då är det bara att vända. FAN tänker man.

Väl hemma gör jag lite lunch sen hamnar jag framför tv och tittar på våra bästa år.

Ska snart ta en sväng in i duchen och sen ska jag hämta min son, hoppas att han är gladare i dag än vad han var i går när jag hämtade honnom.

Ha det så bra så höres vi snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0