Fan kan man vara så här jävla trött......

Har sovit jätte dåligt på jobbet i natt, håller på att bli förskyld. Så man har hostat haft ont i halsen täppt i näsan mm. Inget som är bra. Sovit kanske 2-3 timmar i natt.

Sen i morse var det bara att åka till utbildning på habeliteringen om Cp. Fast jag tog en mc donalds frulle först tycker toasten är så goda.

Men jag ka ju lova att jag har hållt på att somna flera gånger i dag på utbildningen, gud vad hämskt i gentligen. Men det är sådant som händer.

På fredag ska jag på ultradjudet, gud vad spännadne det ska bli att få se det lilla trollet i magen. Vi har fundrar på att ta reda på vad det är för något men jag vet inte om man kan se det så bra när den är så liten än. Är ju i  v17+4 än bara. Men tiden bara rusar i väg snart är det Mars och det är dax för den att komma ut.

Elias han är ledig i morgon så han blir hemma med mig i morgon, hoppas att han är bättre tills på Torsdag så han kan gå då, så han får leka av sig lite.

Ja nu har man nyss kommit hem och slängt i sig lite mat köttbullar och mos och sås.

Nej nu ska jag gå och elda lite i kamin jag tycker det är lite kallt inne så man kan mysa framör den.

ha det så bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0